Mateusz Stępień

Trener i konsultant w jednej osobie. Uczy trenerów personalnych jak pozyskiwać klientów i zarabiać więcej.
Estera Pilichowska

Agnieszka to specjalista godny polecenia! Kontakt z nią i analiza potrzeb klienta to super doświadczenie! Sama realizacja projektu przechodzi oczekiwania!

Każda z przedstawionych propozycji była tak dobra, że trudno było się zdecydować którą wybrać. Agnieszka bardzo dba o szczegóły i dopasowanie projektu do strategii i charakteru marki.

Szczerze polecam skorzystanie z jej usług!

Mateusz Stępień

CEO EastSide Kielce, Trener i konsultant trenerów personalnych

WYZWANIE

Potrzeba graficznego wsparcia pojawiła się podczas współpracy ze strategiem nad budową jego marki.

Okazało się, że obecne kolory w ogóle nie podkreślają tego co powinny i jak to sam Mateusz powiedział: Kolory dla marki „Mieć mam, ale też czytając o znaczeniu kolorów wiem, że niekoniecznie odzwierciedlają to co chcę przekazywać.”

Kolor złoty, choć kojarzy się z prestiżem i niezależnością, to w tym wypadniu nie pasował. W połączeniu z mocną czerwienią oraz bielą sprawiał wrażenie nieco nachalności i kiczu.

Więc co zrobić, aby strategia i wizualne aspekty szły ze sobą w parze?

ROZWIĄZANIE

Moim pierwszym zadaniem była analiza obecnych kolorów pod kątem ich spójności ze strategią oraz wartościami marki Mateusza, którymi są:

  • autentyczność
  • szczerość
  • pracowitość

Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto ponownie opracować paletę kolorów, opierając się na strategii. Dzięki temu Mateusz osiągnie oczekiwany efekt – kolory będą podkreślać określone wcześniej wartości marki.

Oprócz tego istotne było dobranie czcionki, która jeszcze mocniej podkreśli charakter jego marki. A to spowodowało, że odtąd konsekwentnie będzie stosować tylko jeden krój pisma we wszystkich materiałach.

Dodatkowo zaprojektowałam nową odsłonę grafik na okładki do podcastu: Świat Trenera oraz Biznes Trenera Bez Ściemy. Obydwie przygotowane w Canvie do samodzielnej edycji.

O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Markowa kolorystyka dla Mateusza to pokazanie zdecydowania, kontretności oraz autentyczności. Spokojna tonacja błękitów jest podkręcona odcieniami czerwieni. Dzięki temu uwydatnione są główne cechy marki.

Ta identyfikacja wizualna nie krzyczy. Ma prostą formę, która mówi o wszystko – profesjonalizm i jakość.

A czcionka dobrze uzupełnia kolorystykę, ponieważ nadaje nieco sportowego i mocnego charakteru.

    O MARCE — MATEUSZ STĘPIEŃ

    Mateusz to trener i konsultant w jednej osobie. Uczy oraz wspiera trenerów personalnych jak pozyskiwać więcej klientów i zarabiać więcej.

    Chce pokazać, że jako trener, można mieć fajny mały biznes, który jest bardzo dobrze poukładany i zarabia super pieniądze na różnych usługach oraz produktach i wcale nie musi to zajmować całych dni. Chce pomóc wielu trenerom, którzy bez zdobycia szeroko rozumianych umiejętności miękkich, jak i biznesowych nie poradzą sobie w tej branży pomimo posiadania naprawdę bardzo dobrego warsztatu trenerskiego.

    Cały ten biznesowy świat przybliża w swoim podcaście „Świat Trenera”.

    WSPÓŁPRACA PRZY REALIZACJI

    Strategia Mateusz Kosmaczewski

    Posłuchaj 28. odcinka podcastu „Świat Trenera”, w którym jestem gościem i z Mateuszem rozmawiamy o identyfikacji wizualnej.

    W poruszyliśmy tematy takie, jak:

    • czy zawsze powinieneś mieć logo?
    • których elementów z identyfikacji wizualnej będzie potrzebował biznes trenera i na jakim etapie?
    • jak wygląda proces tworzenia identyfikacji wizualnej?
    • czy biznes trenera tego potrzebuje?
    • jak identyfikacja wizualna wpływa na rozpoznawalność marki oraz na sprzedaż?
    • ile to kosztuje i jakich zwrotów z tej inwestycji można się spodziewać?

    Podcast dostępny na Spotify, Apple Podcasts, YouTube’ie i innych popularnych serwisach streamingowych!

     

    Zobacz inne marki, którym już pomogłam się wyróżnić

    FIKOŁKI STUDIO FIZJOTERAPII

    Przyjazny gabinet fizjoterapii dziecięcej, w którym pacjenci po zajęciach mają zapamiętać je jako fajną zabawę.

    RADZIKOWSKA

    Ekspertka i artystka w dodawaniu kobietom pewności siebie.

    MIAUCZYŃSKA ART

    Artystka, która nie boi się kolorów.