Pracowania HAJDUCKA

Lokalna pracownia, w której Małgosia projektuje i szyje kolekcje luźnych ubrań, takich jak dresy, bluzy, komplety.
Małgorzata Hajducka

Polecam Panią Agnieszkę! Rzetelna, pełna pomysłów osoba mocno angażująca się w każdy krok postępów przemiany wizualizacji firmy. Wszystko na czas. Od podszewki zmieniła wszystko w mojej firmie, piękne nowoczesne logo. jestem zadowolona z wyniku. 😉

Małgorzata Hajducka

Pracownia Hajducka

WYZWANIE

Potrzebuję podziękowań, metek do ubrań, pudełek… i jak to wszystko ma wyglądać?” — to było nasze pierwsze spotkanie, podczas którego okazało się, że brakuje wizualnych wytycznych, takich jak markowe kolory czy styl. Dodatkowo logo i nazwa wymagały odświeżenia, ponieważ były trudne do wymówienia i budziły skojarzenia z krawcową, a nie projektantką ubrań.

Dlatego naszą Kreatywną Przygodę rozpoczęłyśmy od samego początku. A głównym celem było to, aby wizerunek marki odzwierciedlał jakość ubrań, jakie Gosia szyje oraz, żeby wszystko było ze sobą spójne. Czyli co tu zrobić, aby pokazać się w profesjonalny, ale przyjemny sposób?

ROZWIĄZANIE

Nasza Kreatywna Przygoda rozpoczęła się od analizy marki oraz dokładnego określenia potrzeb, a najważniejsze było to, aby:

  • marka prezentowała się spójnie
  • aby pozbyć się wizerunku krawcowej, czyli unikamy igły i nitki

Z Gosią zrobiłyśmy wszystko od początku, czyli:

  • dopasowałam kolorystykę marki
  • dobrałam pasujące do siebie czcionki
  • zaprojektowałam unikatowe i proste logo
  • stworzyłam styl oraz elementy graficzne, które będą powielane na każdych projektach, dzięki temu zawsze będzie spójnie
  • księgę marki, która jest taką instrukcją obsługi do identyfikacji wizualnej

Dzięki temu, że zadbałyśmy o uporządkowanie wizualne marki, to zaprojektowałam:

  • Materiały do druku: karta podarunkowa, podziękowania za zakup, naklejki, wizytówki, metka do ubrań, ulotka
  • Materiały do Internetu: banery na stronę internetową, pojedyncze grafiki na social media

Oprócz tego byłam wsparciem dla Gosi podczas poprawek na stronie internetowej oraz podczas sesji zdjęciowej. Moim głównym zadaniem było pilnowanie spójności na tych obszarach.

O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Motyw przewodni marki to inspiracja resztkami, które pozostają po produkcji ubrań. Małgosia dopasowuje różne kształty do siebie, aby potem stworzyć coś wyjątkowego i bardzo limitowanego w końcu skrawki bywają bardzo różne 😉

Tą wyjątkowość chciałam podkreślić w identyfikacji wizialnej, więc taką zabawę formami przeniesiosłam do identyfikacji marki poprzez formy geometryczne: trójkąt prostokątny, ćwiartka, prostokąt oraz horyzontalne linie, które symbolizują szwy.

Cały wizerunek jest prosty i klarowny w odbiorze. Zielona kolorystyka nawiązuje do ekologii, a delikatny róż ociepla wizerunek. W tym motywie chodzi o zachowanie harmonii i prostoty z elementami geometrycznymi.

O MARCE — HAJDUCKA

HAJDUCKA to lokalna pracownia, w której Małgosia szyje dla kobiet i dzieci. Spełnia marzenia o wygodnych, klasycznych i doskonałych jakościowo ubraniach. Nie znajdziesz tu masowej produkcji, ponieważ każdy egzemplarz szyty jest w limitowanej ilości w kilku wersjach kolorystycznych.

Marka tworzy i działa w duchu no wsate, czyli wykorzystyje materiał w całości. Z resztek po produkcji szyje nowy i wyjątkowy produkt np. kolorowe bluzy. Dzięki temu Małgosia tworzy jednorazowe projekty, które nigdy się nie powstarzają.

WSPÓŁPRACA PRZY REALIZACJI

Sesja zdjęciowa – Joanna Pawluczuk

Zobacz inne marki, którym już pomogłam się wyróżnić

FIKOŁKI STUDIO FIZJOTERAPII

Przyjazny gabinet fizjoterapii dziecięcej, w którym pacjenci po zajęciach mają zapamiętać je jako fajną zabawę.

MATT KOSMACZEWSKI

Kreuje mocne marki i wprowadza spokój w działaniach marketingowych klientów. Strateg i trener w jednej osobie.

MIAUCZYŃSKA ART

Artystka, która nie boi się kolorów.