
Serdecznie polecam Agę! Współpraca z Nią to czysta przyjemność. Od samego początku dba o każdy detal. Jest w stałym kontakcie z klientem. Podchodzi do swojej pracy profesjonalnie. Ma ogromną wiedzę teoretyczną jak i praktyczną. Identyfikacja wizualna zaczyna się od porządnego poznania nie tylko marki, ale również samej osoby, która ją założyła. To nie jest zwykłe zlecenie loga i kolorów, które powstaną z przypadku, a dogłębna analiza co, po co i dlaczego. I to właśnie wyróżnia Agnieszkę na tle konkurencji. Miałam problem z wyborem identyfikacji, bo obydwie propozycje, które dostałam były bardzo dobre i na równym poziomie. Jestem bardzo zadowolona z identyfikacji wizualnej, którą wymalowała dla mnie 🙂
Adrianna Leszczyńska
Artystka
WYZWANIE
Ada postanowiła uporządkować wizualną stronę swojej oferty. Chciała uniknąć nieustannego eksperymentowania z czcionkami i kolorami, a przede wszystkim móc stosować jednolity styl we wszystkich swoich działaniach.
Próbowała zrobić to samodzielnie, ale już przy kolorach pojawiły się schody, ponieważ trudno jej było dobrać kolory tak, aby razem wyglądały ładnie i się ze sobą nie gryzły.
Podobnie było w przypadku logo. Testowała różne pomysły, ale niestety nic nie pasowało do siebie i ginęło w pomniejszeniu.
Mimo kreatywnych pomysłów i wyczucia estetyki uznała, że to nie jej działka. Zdawała sobie sprawę, że nie jest to proste zadanie i że samo logo nie wystarczy.
Z Adą znamy się jeszcze z liceum plastycznego, więc nie musiała długo szukać, aby trafić w dobre ręce 😉
ROZWIĄZANIE
W pierwszej kolejności omówiłyśmy potrzeby, a najważniejsze było to, aby:
- Ada wyróżniła się spośród innych artystów i była tak charakterystyczna, żeby zapadła w pamięć
- pokazać się w sposób spójny i profesjonalny, tak aby wszystko dobrze ze sobą grało
- logo było połączeniem malarstwa i zwierząt
Nasza Kreatywna Przygoda opierała się przede wszystkim na tym, aby ułatwić Adzie tworzenie kolejnych materiałów. Dlatego opracowałam dla niej schemat wizualny, który zapewni spójność wszystkich projektów. W efekcie stworzyłam:
- wyróżniające się markowe kolory
- dobrałam pasujące do siebie czcionki
- zaprojektowałam klarowne i proste logo
- stworzyłam wyróżniający się styl oraz elementy graficzne, które będą powielane na każdych projektach, dzięki temu zawsze będzie spójnie
A na koniec zaprojektowałam dla Ady wizytówkę, która stała się zwieńczeniem całego procesu. Nieszablonowa i na przyjemnym niepowlekanym papierze… 🙂
O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Identyfikacja wizualna marki Miauczyńska Art to prawdziwe artystyczne szaleństwo! Tutaj nie ma miejsca na nudę 😉
Mocne kolory w połączeniu z prostymi kształtami inspirowanymi malarstwem to dobry przykład na to, jak się wyróżnić.
Przede wszystkim podkreślona jest:
- odwaga – Ada nie boi się używać mocnych kolorów w swoim malarstwie
- miłość – do zwierząt i do tworzenia
- zaufanie – kiedy Ada realizuje zlecenie na namalowanie czyjegoś pupila, to masz pewność, że robi to całym swoim sercem
O MARCE — MIAUCZYŃSKA ART
Miauczyńska Art, czyli artystka Adrianna Leszczyńska – elblążanka, która ukończyła wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w pracowni prof. Krzysztofa Polkowskiego w 2020 roku. Absolwentka Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym w 2015 roku.
W swoich pracach skupia się na zwierzętach, a w szczególności zafascynowana i zainspirowana kotami i psami. Od wielu lat jej obrazy charakteryzują soczyste nasycone kolory, a przede wszystkim: ultramaryna, intensywny róż czy błękit.
Swobodny ruch pędzla, mięsistość i małe niedopowiedzenia to zdecydowanie klimat Miauczyńskiej.











