Matt Kosmaczewski

Kreuje mocne marki i wprowadza spokój w działaniach marketingowych klientów. Strateg i trener w jednej osobie.
Estera Pilichowska

Agnieszka wsparła mnie przy zadbaniu spójności własnej marki. Pomogła mi w newralgicznym dla mnie punkcie, czyli stworzenia motywu przewodniego. Dzięki temu mogłem zadbać o spójną komunikacje marki. Projekt nad którym Agnieszka wspiera mnie jest rozłożony w czasie.

Proces chociaż skomplikowany (mimo klarowności założeń) to sukcesywnie pchany jest do przodu. Dzięki temu ja mogę skupić się nad innymi aspektami marki. Dzięki Agnieszce mam to, co jest ważne dla mnie jako osoby zajmującej się marketingiem – spójności i unikalność. Efektem jest to, że inwestycje w obrębie działań marketingowych będą efektywniejsze.

Agnieszka jest spokojna i komunikuje się w precyzyjny i jasny sposób. Dobrze słucha i docieka różnych kwestii. Chce zrozumieć drugą osobę. Wspólna praca owocuje stosunkowo szybkim zaakceptowaniem projektu. Agnieszka jako ekspert i dusza artystyczna wplata również swoje sugestie i zostawia przestrzeń na przeanalizowanie koncepcji. Wysoki poziom empatii i 'ciepła’ osobowość sprawia, że czuję się zrozumiany. Po prostu dobrze zaopiekowany.

Jeżeli chcesz zadbać o spójność swojej marki w kontekście identyfikacji wizualnej to Agnieszka jest dobrym wyborem. Polecam serdecznie!

Matt Kosmaczewski

CEO Alfavibe sp. z.o.o, Strateg marketingowy i trener

WYZWANIE

W pierwszej kolejności Mateusz próbował samodzielnie zająć się wizerunkiem swojej marki. Szukał odpowiednich połączeń kolorystycznych i czcionki, która będzie „trochę kwadratowa i trochę technologiczna” . Ale największym wyzwaniem okazało się znalezienie dobrego połączenia kolorystycznego dla dwóch światów: marketingu i sportu. Miał w głowie pewną wizję, ale nie udało jej się przełożyć do rzeczywistość.

I to spowodowało, że nasze drogi się połączyły 🙂

Kolorystyka marki jaki cały motyw przewodni przechodził kilka prób i testów, zanim otrzymały ostateczną akceptację 😉

ROZWIĄZANIE

W całym procesie budowania wizerunku najważniejsze było:

  • uporządkowanie warstwy wizualnej, aby kojarzyła się z Mateuszem i jego osobą,
  • stworzenie identyfikacji wizualnej, która wpłynie na cały marketing Mateusza, nadając mu spójny wyraz i odpowiedni wydźwięk,
  • wzbudzenie ciekawości i zbudowanie zaufania, co w efekcie skróci proces decyzyjny

Całą naszą Kreatywną Przygodę rozpoczęliśmy od analizy marki, która dostarczyła mi wszystkie niezbędne informacje o tym, czym zajmuje się Mateusz, dlaczego to robi i jaki ma w tym cel.

Następnie skupiłam się na elemencie, który był dla Mateusza największym wyzwaniem – znalezieniu odpowiedniego połączenia kolorystycznego. Kolory, które miały się w niej koniecznie znaleźć, to oliwkowy i żółty.

Ale wyzwaniem okazał się również motyw przewodni, ponieważ strategia zakładała nawiązania zarówno do natury, jak i świata technologii. W tym wszystkim musiałam jeszcze znaleźć sposób na połączenie elementów marketingu i sportu.

Brzmi jak zadanie nie do wykonania? 😉

Dla niektóry może i tak, ale ja przyjęłam wyzwanie 🙂

Po kilku miesięcach współpracy nad systemem oprawy wizualnej, opracowałam:

  • markowe kolory
  • znalazłam „trochę kwadratową i trochę technologiczną” czcionkę 😉
  • stworzyłam styl oraz elementy graficzne, które będą powielane na każdych projektach, dzięki temu zawsze będzie spójnie

A wszystko to spowodowało, że zaprojektowałam projekty, które miały bardzo szybką akceptację 🙂 A powstały:

  • Personalizowane ikony
  • Materiały do Internetu: banery i zdjęcia w tle na profile na social media, szablony na okładki do podcastu oraz miniaturek na YouTube
O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Dla Matta Kosmaczewskiego opracowałam system identyfikacji wizualnej marki, który bazuje na motywach natury w połączeniu  o technologiczne akcenty. Całość opiera się na strategicznych założeniach i podkreśla kluczowe wartości marki.

Matt łączy dwa światy: marketingowy i sportowy.

Dlatego jego paleta barw składa się z kolorów głównych i uzupełniających. Do pierwszych należą odcienie szarości i zieleni, natomiast kolory uzupełniające pomagają rozróżnić oba światy – żółty reprezentuje marketing, a bardzo jasny niebieski nawiązuje do sportu.

    O MARCE — MATT KOSMACZEWSKI

    Matt Kosmaczewski pomaga tworzyć mocne marki. Wspiera firmy w działaniach na styku marketingu i sprzedaży. Pomaga w zrozumieniu, jak te dwa elementy mogą współdziałać, aby zwiększać efektywność i osiągnąć zamierzone cele.

    Jest strategiem i trenerem w jednej osobie. Uczy jak wykorzystać strategiczne podejście do marketingu, aby realizować cele biznesowe. Ponadto trenuje ludzi, dbając o ich przygotowanie motoryczne.

    Miałam przyjemność być gościem u Matta podcaście Marketingowo Mocni. Gdzie dzielę się swoją unikalną historią projektowania strategii swojej marki. Będzie to podróż pełna zawiłych wątków i trudnych tematów pracy nad strategią.

    Leć posłuchać, ale najpierw zjedź niżej i obejrzyj identyfikację wizualną Matta!

    Realizacje Calma Maluje Marki

    Zobacz inne marki, którym już pomogłam się wyróżnić

    MATEUSZ STĘPIEŃ

    Trener i konsultant trenerów w jednej osobie. Uczy trenerów personalnych jak pozyskiwać klientów i zarabiać więcej.

    FIKOŁKI STUDIO FIZJOTERAPII

    Przyjazny gabinet fizjoterapii dziecięcej, w którym pacjenci po zajęciach mają zapamiętać je jako fajną zabawę.

    HAJDUCKA

    Lokalna pracownia, w której Małgosia projektuje i szyje kolekcje luźnych ubrań, takich jak dresy, bluzy, komplety.