hybiome

Małgorzata Hajducka

Agnieszka Twardowska

Właścicielka polskiej marki kosmetycznej hy:biome  oraz salonu Infinite Beauty w Kościerzynie

WYZWANIE

W 2024 roku Pani Agnieszka planuje wejść na rynek z innowacyjnymi produktami kosmetycznymi, które odbudowują mikrobiom. Wszystkie kwestie związane z biotechnologią i produkcją przebiegają pomyślnie, jednak pojawiła się przeszkoda – otrzymane od grafika projekty etykiet zupełnie nie spełniają jej oczekiwań.

Marzyła o etykietach, które przyciągną wzrok i będą mówić same za siebie. Chciała, aby były unikatowe, a jednocześnie subtelne i minimalistyczne – ale niebanalne, z nutą elegancji i klasy. Tymczasem przedstawione projekty sprawiają wrażenie chaotycznych i nieuporządkowanych.

I tak oto otrzymałam wiadomość:

Pani Agnieszko, czy może mi Pani pomóc? Ten projekt jest dla mnie niezwykle ważny. Musi pięknie wyglądać.

To był początek naszej Kreatywnej Przygody, która trwa po dziś dzień 🙂

ROZWIĄZANIE

Kiedy dowiedziałam się, że otrzymane od grafika projekty etykiet nie spełniają oczekiwań, to w pierwszej kolejności musiałam dowiedzieć się dlaczego powodują one takie wrażenie oraz ułożyć plan działania – bo czas był stosunkowo krótki.

Najważniejsze było to, aby:

  • oprawa wizualna była minimalistyczna i delikatna z nutą elegancji
  • logo marki kosmetycznej było nawiązaniem do istniejącego salonu kosmetycznego
  • być wspraciem co i jak po kolei robić w kontekście identyfikacji wizualnej marki

Zaproponowałam, że warto uporządkować wszystko od początku. Dzięki temu etykiety na pewno spełnią oczekiwania, bo już na etapie tworzenia identyfikacji wizualnej będziemy wiedziały jak one będą mogły wyglądać. Takim sposobem opracowałam:

  • delikatne i eleganckie markowe kolory
  • dobrałam pasujące do siebie czcionki
  • zaprojektowałam logo, które nawiązuje do ochrony hydrolipidowej oraz salonu
  • stworzyłam styl oraz elementy graficzne, które będą powielane na każdych projektach, dzięki temu zawsze będzie spójnie
  • księgę marki, która jest taką instrukcją obsługi do identyfikacji wizualnej

A wszystko to spowodowało, że stworzyłam projekty, które miały bardzo szybką akceptację 🙂 A powstały:

  • Materiały do druku: etykiety na produkty, katalog produktowy, opakowania na testery kremów, podziękowania za zakup, naklejki, ulotka z kodami rabatowymi od partnerów, obwoluta na opakowania
  • Materiały do Internetu: szablony na posty na social media, prezentacja produktowa

Oprócz tego byłam wsparciem podczas tworzenia strony internetowej oraz sesji zdjeciowej. Moim głównym zadaniem było pilnowanie spójności oraz koordynowanie przebiegu prac u podwykonawców.

Jeszcze zanim odbyła się sesja zdjęciowa, pomogłam Pani Agnieszce przygotować się do niej. Od określenia przeznaczenia zdjęć oraz kadrów, przez wsparcie w stylizacjach, po obecność na sesji i wybór w selekcji zdjęć.

Dzięki temu powstały wyjątkowe zdjęcia produktowe oraz wizerunkowe, które pięknie oddają klimat marki.

Podczas realizacji strony internetowej pilnowałam spójności, przejrzystości, czytelności oraz użyteczności. Dzięki temu Pani Agnieszka mogła zobaczyć stronę, która uzyskała szybką akceptację 🙂

O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Identyfikacja wizualna marki hy:biome to podkreślenie wartości takich jak:

  • Równowaga – prawdziwe piękno pochodzi z równowagi – między skórą a mikrobiomem, ciałem a umysłem.
  • Komfort – spokój i ukojenie w zabieganej codzienności.
  • Innowacyjność – nowoczesne rozwiązania, które rewolucjonizują codzienną pielęgnację.
  • Empatia – zrozumienie potrzeb oraz słuchanie czego skóra potrzebuje.

Motyw przewodni jest inspirowany ochroną hydrolipidową, ponieważ to woda jest dla naszej skóry najważniejsza do utrzymania jej harmonii.

Cała identyfikacja wizualna jest w prostym, spokojnym i eleganckim klimacie. Pojawiają się elementy graficzne w postaci ilustracji z kropelkami wody, które są metaforą tego, jak działa ochrona hydrolipidowa na i w skórze. Rysowane są w prostej kresce. Kolory, które pojawiają się w palecie marki to kolory natury: zieleń oraz beż.

Motyw przewodni marki to inspiracja produktami – prosty skład i efektywne działanie, czyli minimalistyczny styl i jasny przekaz. Wszystko co skórze jest najbardziej potrzebne jest właśnie w naturze. W tym motywie chodzi o to, aby zachować harmonię i równowagę. Tutaj nie ma miejsca na przepych.

O MARCE — HY:BIOME

Polska marka kosmetyków hy:biome zrodziła się z połączenia skandynawskiej filozofii hygge i najnowszych odkryć w dziedzinie mikrobiomu skóry. Inspiruje się spokojem i prostotą życia północy, gdzie równowaga jest naturalnym stanem – te wartości przenieśli do świata pielęgnacji.

Kosmetyki powstały z potrzeby przywrócenia skórze jej naturalnej harmonii i piękna, aby wspierać skórę w codziennych wyzwaniach.

Pani Agnieszka jest kosmetologiem z 16-letnim doświadczeniem. Zawsze szukała najlepszych rozwiązań dla swoich klientów. Prowadząc salon Infinite Beauty w Kościerzynie, zauważyła lukę między profesjonalnymi zabiegami a domową pielęgnacją. Brakowało produktów, które byłyby prawdziwie kompatybilne ze skórą i przedłużały efekty naszej pracy w salonie.

To właśnie wtedy narodził się pomysł stworzenia czegoś wyjątkowego – kosmetyków, które będą jak druga skóra. Produktów, które nie tylko pielęgnują, ale przede wszystkim przywracają naturalną równowagę skóry.

Hy:biome to nie tylko skuteczne produkty, ale też obietnica troski i zrozumienia dla każdego typu skóry.

WSPÓŁPRACA PRZY REALIZACJI

Wsparcie i wykonanie strony internetowej – Chcę do Internetu  Konrad Krawczuk

Strategia komunikacji oraz copywriting – przygotowanie tekstów do m.in. ulotek, katalogu oraz na stronę internetową – Anna Winiczeńko

Sesja zdjęciowa – Sara Kaczmarek

Hajducka 1
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki
Realizacje Calma Maluje Marki

Zobacz inne marki, którym już pomogłam się wyróżnić

EVENTY I PREZENTY

To Trójmiejska firma, która specjalizuje się w organizacji wydarzeń biznesowych oraz tworzeniem wyjątkowych prezentów.

FIKOŁKI STUDIO FIZJOTERAPII

Przyjazny gabinet fizjoterapii dziecięcej, w którym pacjenci po zajęciach mają zapamiętać je jako fajną zabawę.

MIAUCZYŃSKA ART

Artystka, która nie boi się kolorów.