Fikołki Studio Fizjoterapii

Małgorzata Hajducka
Pełen profesjonalizm, indywidualne podejście do klienta i co dla mnie najważniejsze – chęć wsłuchania się w potrzeby i nastawienie na współpracę. Polecam najserdeczniej jak umiem <3

Martyna Roczkalska

Właścicielka i Fizjoterapeutka dziecięca

WYZWANIE

Martyna chciała stworzyć gabinet, który będzie miejscem przyjaznym dzieciom, rodzinom i w którym każdy będzie czuł się zaopiekowany.

To marzenie już było w trakcie realizacji, ale wiedziała, że jest jedna rzecz, która nie daje jej spokoju. W tamtej chwili jakikolwiek wizerunek firmy nie istniał, z uwagi na to, że nie potrafiła sama poradzić sobie z graficznym i wizualnym ujęciem tematu

A czuła, że jest to bardzo dobry moment, aby się nim zaopiekować. Wiedziała, że potrzebuje wsparcia, a kontakt do mnie otrzymała z polecenia. Sprawnie dograłyśmy szczegóły, a to spowodowało, że Martyna napisała mi: „moje największe zmartwienie odchodzi w zapomnienie (dzięki naszej współpracy)”

ROZWIĄZANIE

W pierwszej kolejności omówiłyśmy potrzeby, a najważniejsze było to, aby:

  • móc wprowadzić we wszystkich tworzonych treściach w social mediach pewien spójny schemat, tak, aby stworzyć przyjemne dla oka, przejrzyste i charakterystyczne motywy
  • ten schemat i kolory były takie.. “moje”, a nie tworzone podpatrując u innych (tak, jak próbowała od tej pory)
  • urządzając docelowy gabinet bazować na motywach, kolorach i stylu, który będzie spójny z założeniami całej oprawy graficznej
  • była postrzegana jako wiarygodna jeszcze zanim trafi do mnie potencjalny pacjent 

Zaproponowałam, że wspólnie przejdziemy Kreatywną Przygodę, w której stworzę podstawowy system wizualny, który potem będzie mogła swobodnie powielać w różnych projektach. Takim sposobem opracowałam:

  • markowe kolory
  • dobrałam pasujące do siebie czcionki
  • zaprojektowałam unikatowe logo
  • księgę znaku, która jest taką instrukcją obsługi do logo

A jako wisienkę na torcie zaprojektowałam Martynie nieszablonową wizytówkę, która zwraca na siebie uwagę 😉

O IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Identyfikacja wizualna marki dla gabinetu fizjoterapii dziecięcej  Fikołki to połączenie leczenia i zabawy. Firmowe kolory dopasowane są z myślą o dzieciach, które się w różnym spektrum, tak aby nie odczuwały dyskomfortu.

Zaprojektowane logo to inspiracja  zabawą drewnianymi klockami. To metafora budowania nowego i lepszego życia dla dziecka, dzięki dorzucaniu kolejnych „cegiełek” związanych z poprawą komfortu w ich ruchu. Dzieci czerpią radość z fikania, a logo jest symboliką, że gabinet jest miejscem, gdzie bezpiecznie mogą to robić.

O MARCE — FIKOŁKI

FIKOŁKI to studio fizjoterapii, do którego dzieci przychodzą wykonać niejednokrotnie naprawdę solidny trening, a pomimo tego na ich twarzy jest uśmiech i wielka chęć do działania. Taki niezwykły klimat opieki i wrażliwości zapewnia — Martyna — fizjoterapeutka z ogromnym sercem do dzieci. Zajmuje się prowadzeniem fizjoterapii pediatrycznej — prowadzi rehabilitację ruchową dla dzieci w każdym wieku.

To w jej rękach jest to, aby dzieci nawet nie zauważyły nawet jak trudny wykonały trening, a zapamiętały jedynie fajną zabawę.

Zobacz inne marki, którym już pomogłam się wyróżnić

PILICHOWSKA

To artystka pełna abstrakcji i kontrastów.

EVENTY I PREZENTY

To Trójmiejska firma, która specjalizuje się w organizacji wydarzeń biznesowych oraz tworzeniem wyjątkowych prezentów.

PISARKIEWICZ STUDIO PIELĘGNACJI I KOSMETOLOGII

To Trójmiejska firma, która specjalizuje się w organizacji wydarzeń biznesowych oraz tworzeniem wyjątkowych prezentów.